Friday, April 15, 2011

Vzdy som taky chcela!!
I always wanted one of those!!


Nieco pre tych ktory vedia ako na to :)
Something for those who knows how to rock it :)

Stara dobra Blake Lively bola prichytena s krasnym dazdnikom pri filmovani "Gossip Girl". Slintam! Vlastne co sa mna tyka, chcem to vsetko....Pre teraz slintam len po dazniku a topanockach :)
Blake Lively  was seen carrying adorable clear umbrellas while filming “Gossip Girl” in the Upper West Side. I want! Actually, if it were upto me, I’d want their whole attire especially Leighton’s, but I’ll settle for the umbrella and the shoes! :)

2 comments:

  1. cica, tie dáždniky sú úžasné, ten prvý by som brala s otvorenou náručou!
    btw. to je Blake Lively ak ma oči neklamú. Ale ja mám tiež rada Leighton! *

    ReplyDelete
  2. I LOVE this umbrella! looks like it would definitely hold up against the wind ;)

    xoxo

    ReplyDelete